Alla inlägg den 5 februari 2013

Av alltkringsex - 5 februari 2013 20:17

"Jag sticker iväg nu, jag kommer väl tillbaka om en, två timmar!" ropade min sambo och jag hörde dörren smälla igen.  Jag var 24 år & blyg och fantiserade alltid om äldre män.




Jag och några vänner skulle träffas på kvällen och jag bestämde mig för att börja göra mig i ordning. Jag slängde av mig kläderna och hoppade snabbt in i duschen. Jag visste att med alkohol i blodet blev jag alltid löjligt upphetsad när jag var ute och festade, så jag bestämde mig som många andra gånger för att leka med dusch strålen. Jag satte mig mjukt ner på mina knän och särade på benen medan jag vant förde in dusch handtaget under mitt underliv och kände strålarna träffa min klitoris. Jag började sakta jucka upp och ner i ren reflex och min andning blev allt mer tyngre.
Plötsligt hör jag dörrklockans signal och jag vaknar till med ett ryck ur mina våta fantasier. Jag for stressat upp på benen och lindade en handduk om min blöta kropp. Jag smög ut i hallen och öppnade dörren lite på glänt. Helt otroligt, där stod min fantasi, min sambos äldre kompis, lika het & snygg som i mina fantasier nog för att han va lite mer än 20 år äldre än mig men jag kände mina slidmuskler dra ihop sig av upphetsning.
"Tjenna! Är hum hemma?" Frågade han och trängde sig in genom dörren. Jag blev väldigt generad när han insåg att jag enbart stod i handduk, och fattade snabbt att jag i all hast sprungit ut ifrån duschen. "Ehm.. Han gick för en stund sedan, han skulle komma tillbaka om 1-2 timmar.." sa jag och tittade blygt ner på mina fötter som lämnat blöta märken där jag gått.




"Jahaja.. Hur är det fatt? Du verkar lite.. uppe i varv?" Sa R och fortsatte titta på mig med sina glittrande ögon och sitt stora smile över ansiktet. Jag kom på mig själv med att fortfarande ha en tung andning och kände åter hettan stiga upp över ansiktet... Om han bara anade att det var just honom och hans kropp jag fantiserat om inne i hettan i duschen. Han skrattade till och tog 3 steg in i hallen. När han passerade blundade jag och andades in hans otroligt attraherande doft. 
Jag befann sig nu i en otroligt obekväm situation.. eller var det de? Jag visste varken ut eller in. Här stod jag, i enbart handduk, fortfarande med mitt pulserande underliv & kropp som mer än allt suktade efter Rs kropp.. Det var nästan en desperat kamp inom mig då jag försökte hålla tillbaka den pulserande lust som rann igenom mig, den förbjudna lust som jag försökte bekämpa genom att tänka på min sambo. Men bilden av min sambo tynade bort i utbyte mopulserande över mig. Men han skulle väl aldrig titta åt mig på det sättet?


Jag öppnade ögonen och fick en stor chockvåg över mig då jag såg att R stod precis mitt framför mig, nu med en allvarlig blick vilande på mig och min kropp. "Jag ehm..." längre kom han inte. Min andhämtning ökade ytterligare, och jag såg R bita sig själv i underläppen i ren åtrå efter det han nu vilade blicken på. Med bestämda steg manade han nu upp mig mot väggen, jag sa inget, jag kunde inte, det kändes som jag skulle sprängas. Hade jag verkligen vaknat upp ur mina fantasier? Mitt hjärta slog 1000 slag nu och han tittade mig rätt i ögonen och fick sedan fram ett litet retsamt skratt. "Jaså , du vet hur man roar sig när sambon är borta..." sa R och lyfte sin hand mot mitt ena bröst. Han fick upp handduks knytet som höll uppe handduken och lossade på det.
Handduken föll lätt ner från min kropp till golvet. Min kropp hade börjat torka, men inte mitt underliv. Det pulserade värre än förut och jag kände hur våt jag var. Rs andhämtning var inte nu längre lugn. Den lät otålig och krävande, och jag gillade det mer än jag vågade erkänna.


Han tog mina bröst sina händer och böjde sig ner och började kyssa dom. Hans tunga letade sig till min ena redan styva bröstvårta och lekte upphetsat med den i munnen. Jag drog ett djupt orytmiskt andetag. Han gick över till de andra bröstet och med krävande men lekfulla händer sökte han sig fram över hela min kropp. Vart han än tog så gav det mig stötar av åtrå genom hela kroppen. Jag ville ha mer, mycket mer. 
Han tryckte vant och försiktigt handen på min ena insida av låret så jag särade mer på benen. Han strök mig lätt och skönt på låren nära mitt kön och fokuserade sedan endast på mitt underliv. Han hittade lätt min klitoris och stimulerade den i en rytmisk cirkulerande takt med två fingrar. Jag stönade och fick näst intill yrsel av ren upphetsning. Jag ville ha honom nu, jag kunde inte vänta längre. Jag ville va i underläge, jag ville att han skulle ta mig hårt.
Precis som om han läste mina tankar tog han ett fast grepp om min rumpa och tryckte upp mig mot väggen. Han började lossa på sitt skärp med ena handen och lirkade ner byxorna lite samtidigt som han stönade fram "Ååh, du ska bara veta hur länge jag velat ha dig såhär!" Han styrde sin styva penis mot min slida och jag kände knottror över hela kroppen när jag kände hans stora ollon möta min slidöppning. Han var större än i mina fantasier. Han greppade ett hårdare tag om min rumpa med sina händer och trängde först in mjukt i mig. Han var till och med skönare än jag fantiserat om. Jag trodde i just det ögonblicket att han hade läst mina tankar. Efter att ha trängt in i mig mjukt några gånger så blev hans stötar mer krävande och hårdare. Han stönade högt och jag visste att det inte bara var jag som längtat efter det här. Jag var brutalt kåt och det tog inte lång tid innan jag klämde åt med mina benmuskler kring hans höfter och tjöt ut i välbehag medan min första orgasm kom ut i stora välbehagsvågor.

Han bar in mig till köket och la mig ner på köksbordet.

 Han trängde in i mig och jag gav ifrån mig ett högt stön.
?Mmm, du är så härligt trång!? stönade han.

Han fyllde upp mig ordentligt och min upphetsning stegrade åter då han borrade sig upp i min nästan lite trånga men sköna och glupska grotta.

Vi var absolut inte klara än, jag var inte klar än. Jag älskade att vara i underläge, den blyga flickan var borta, men jag kände mig inte klar med R än. Jag var tvungen att ha mer. Han trängde åter igen hårt in i mig, så hård, så stor. Jag blev så otroligt upphetsad av att se honom så manlig och juckande mellan mina ben. Jag tittade ner på våra kön som krävde mer av varandra och jag fick en sådan glöd i mig av att se hans pulserande kön tränga in i mig om & om igen.

"Du är inte som småtjejerna , du är en riktig kvinna, en het, mogen och härlig kvinna"¦ en våt och vacker kvinna."

"... Jag kommer.. jag kommer igen..!!" flämtade jag och kände vågorna av lustar börja igen i mig. Jag märkte att R blev ännu mer upphetsad av min röst och det jag sa. Jag var absolut inte blyg längre. "Mmmm.. lite hårdare.. aah aaaah..." Jag kippade efter andan när R ännu mer dominant och hårdare tryckte sig in i mig med sina sköna händer hårt hållna om mina höfter. Han bet sig i läppen och flåsade, jag märkte att han snart skulle komma också, och det gjorde mig vild av upphetsning. "Mmmm R!.. Oooh.." Min andra orgasm blev ännu större och jag tjöt ut i vällust och fick vibrationer genom hela kroppen.
R skrattade retsamt och nöjt över min njutning. Han fortsatte tränga in i mig och jag var fortfarande kåt och längtade efter att se honom fyllas av den njutning han just gett mig. Han lutade sig över mig och jag nafsade lekfullt i hans öronsnibb och halvviskade "Vill du komma för mig baby? Vill du spruta i mig?! Jag vill att du knullar mig så hårt, jag vill att du fyller upp mig!" R tittade på mig med en bestämd & kåt blick och drog sig ur mig, vände på mig och körde in sin kuk så hårt & skönt i mig att jag trodde jag skulle svimma av. "AHH!" Kom det från oss båda.?Mmm, du är så härligt trång!? stönade han.
Han höll om min midja och började knulla mig hårt. Han trängde in i mig djupt, hårt & snabbt gång på gång och jag var säker på att jag skulle tuppa av pågrund av min upphetsning som sköljde över hela min kropp, jag var i himmelriket.Jag skrek till lite varje gång han bottnade mig och han tog tag om mitt hår och drog det bakåt med ena handen så att jag skulle svanka till max.
"Ahhh.. jag kommer nu, aahh shit.." Jag kände hans lem spännas i mig när han sprutade, och jag rös av välvbehag. Han stönade och pressade sig hårt in i mig yttligare ett par gånger, så ljuvligt. Det bästa jag varit med om. Han säckade sedan ihop på min bara rygg, jag kände hans sperma sakta rinna ner för mitt ben. Han drog sig sakta ur mig & vi båda hoppade in i duschen. Väl där, kysste vi varandra & brast sedan ut i skratt.

Fantasier kan gå i uppfyllelse. ;-)


 


 


 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards