Alla inlägg under mars 2011

Av alltkringsex - 7 mars 2011 21:39

Han smekde mina höfter och hans händer trevade sig ner till min rumpa. Jag började kyssa han på halsen. 
Jag la min lediga hand på hans rumpa och smekte den och sen böjde han på huvudet så att han kunde kyssa mig. Vi började grovhångla och efter att tag så slutar han och kramar åt min rumpa ännu mer.
- Du har en piercing i tungan, sa han och sken upp som en sol.
- Ja. Svarade jag. Och?
- Inget
Innan jag hann säga nått mer så började han strula med mig igen, inte mig emot dock. Handen som han haft på min rumpa flyttade han till mitt bröst och kramade det lätt. Sen började han sakta smeka min mage igen och han kom längre och längre ner med handen. Tillslut så pillar han på byxknappen och knäpper upp byxorna. Han stoppar ner handen och smeker mig utanpå trosorna. Gud va skönt det känns. Jag klämmer åt hans rumpa och stönar lite lätt.
Jag lät mina byxor förbli uppknäppta. Vi gick upp på övervåningen och in i närmaste sovrum. När vi väl hade stängt dörren så puttade han ner mig på sängen. Han drog ner mina byxor lite, ställde sig på knä framför mig och pussade min redan fuktiga fitta utanpå trosorna. Jag började stöna igen. Utan att ta bort läpparna från min fitta drog han av mina byxor helt och smekte insidan på mina lår. Jag började stöna högre och bad honom att sluta reta mig!

Han flinade och fortsatte retas. Jag tog tag i hans armar och drog upp honom i sägen och slängde ner honom på rygg. Jag satte mig på han och drog av hans tröja. Jag började smeka hans hårdnande kuk samtidigt. Han började stöna. Jag hoppade av lite så att jag kunde dra av hans byxor helt, och blev väldigt glad när jag såg hans stånd innanför hans kalsonger. Då välte han omkull mig igen och la sig ovanpå mig och kysste mig samtidigt som han smekte mitt ena bröst igen. Han drar av mitt linne och pussar mig mellan brösten, som inte skyms utav min svarta spets BH. Plötsligt knackar det på dörren, och hans kompis öppnar dörren med ett brett smile på läpparna.
- Så de är här ni gömmer er? 
- Hehe ahh, svarade jag lite halv generat eftersom att han inte hade flyttat sig ifrån mig, men samtidigt tyckte jag att det var lite kul, och upphetsande, att hans kompis såg oss såhär.
- Vi kommer snart, sa han till sin kompis och stängde dörren. Han reste sig och låste. Han stannade upp ett tag och kollade på mig.
Han hade hoppat tillbaka till mig i sängen och fortsatte kyssa mig mellan brösten. Han rörde sig sakta neråt och stannade till i min jumske. Jag stönade hela tiden. Han fortsätter att kyssa mig överallt förutom där jag vill att han ska kyssa mig som mest. Han drar av mig min BH och smeker mina bröst. Han nafsar, smeker och kysser mig överallt på min kropp, överallt förutom min fitta. Tillslut är jag så kåt jag vet inte vad jag ska göra! Han lägger sig emellan mina ben och kysser mig på halsen. Jag rullar runt så att han ligger underst. Jag kysser honom neråt över magen så att jag tillslut hamnar med huvudet mellan hans ben. Jag vill inte vänta längre, jag drog av hans kalsonger och ser att han har en kuk vars storlek passar mig perfekt! Jag börjar slicka lite lätt på ollonet för att reta honom lite. Efter en stund så börjar jag suga på hela ollonet, jag bredde ut tungan och slickade på undersidan utav kuken. Han började stöna allt högre och började göra små juck rörelser. När jag började suga ordentligt så började han stöna väldigt högt! Jag blev glad och började massera pungen också.

Detta gjorde han galen och jag kände på pungen att han snart skulle komma. Då slutade jag, jag ville ju inte att han kom än. Så fort jag slutade suga så drog han upp mig till hans ansikte så att han fick kyssa mig och rullade så att han låg överst igen. Direkt efter det så lade han sig tillrätta mellan mina ben. Han kysste mig utanpå trosorna igen, men inte så länge den här gången. Han drog trosorna åt sidan och stoppade in ett finger, gud så jävla skönt tänkte jag! Han slutade och drog av mig trosorna helt och började slicka mig och utforska alla skrymslen och vrår i min renrakade fitta. Samtidigt stoppa han in två fingrar och fingerpullade mig, jag stönade så högt att jag trodde att hela världen kunde höra!

 När det hade gått över så la han ovanpå mig och kysste min hals. Jag försökte att andas normalt, men det var meningslöst! Strax därefter la han upp mitt vänstra ben på min axel och trängde sig in i min sjöblöta fitta!
Jag slutade att andas ett tag, så skönt var det! Han såg mig i ögonen, började sedan kyssa mig på halsen och ökade tempot. Jag började stöna allt högre och fortare! Det var så otroligt skönt att jag knappt viste var jag skulle ta vägen! Han drog sig ur och vände på mig så att jag stod på alla fyra. Han trängde sig in igen och jag kände hur jag var nära en andra orgasm. Jag tog emot hans djupa stötar med högljudda stön som fick han att bli galen av kåthet. Han kramade mina bröst och nöp i mina bröstvårtor. Så otroligt skönt! Han dunkade på snabbare och hårdare. Efter ett tag så blev jag trött på doggyn. Han la sig ner på rygg och när jag satte mig på honom så kände än en gång hur han än en fyllde upp mitt blöta hål! Jag red honom först sakta och sedan snabbare och snabbare och jag hörde hur han stönade under mig jag kände hur mina fittmuskler började att krampa, så jag nöp mig själv i bröstvårtorna för att det skulle bli skönare. Jag brukade aldrig komma såhär fort men jag har aldrig varit med en kille som vill ha så mycket sex heller tänkte jag, så de är väll självklart att jag inte visste. Jag började rida honom mer intensivt! Hans kuk var den skönaste jag någonsin ridigt! Han kom strax efter att jag ökat tempot ytterligare, och jag var nöjd då jag kom samtidigt som honom i en skön orgasm. 

Av alltkringsex - 7 mars 2011 21:34

Han hade ringt. Min älskare. 
Medan jag stod i hissen passade jag på att ta av mig trosorna. När dörrarna gled upp skred jag ut och vidare genom de lunchtomma korridorerna. 
När jag stängde dörren bakom mig snurrade han runt i stolen och våra ögon möttes. Jag slängde min handväska i besöksfåtöljen och lät min kappa gå samma väg. Så förde jag händerna bakom ryggen och drog ner dragkedjan i klänningslivet. Långsamt släppte jag ner klänningen medan hans blick hungrigt betraktade mig. 
Klänningen landade med en mjuk suck runt mina fötter. Hans heta blick gled från mina svarta lackpumps vidare över mina långa nylonklädda ben, upp över mina spetsprydda lår för att vidare smeka över min vältrimmade buske och landa på mina nakna bröst som svällde under hans blick. 
Med svajande höfter lämnade jag klänningen i en pöl på golvet bakom mig och gick fram till honom. Framför honom sjönk jag ner på knä, sträckte fram händerna och knäppte upp hans byxor. Hans lem var halvhård när den kom fram. Jag puttade ner kalsongen och fick fram även hans pung. Jag tog ett lätt grepp om lemmen och vek den lätt åt sidan så jag kunde slicka på pungen. Nafsade lätt och sög. Så lät jag tungan slicka över pungen för att vidare leka upp längst undersidan av hans mandom. Jag kände hur den hårdnade i min hand. Så slickade jag längst sidan för att försiktigt slicka på toppen. Jag älskade att leka med hans kuk. Nu var han stenhård. Precis som jag vill ha honom. Jag pussade på toppen, virvlade lätt med tungan över den och slöt så läpparna om den för att suga in ollonet i munnen. 
Så lyfte jag blicken mot honom och mötte hans blick. Hade den varit het innan så borde jag ringa brandkåren nu. Han lyfte en darrande hand och smekte mitt hår. Så lät jag munnen glida ner så långt jag kunde. Med händerna smekte och runkade jag försiktigt. Jag hörde honom stöna lätt. Plötsligt tog han mig om axlarna och drog upp mig. Han knuffade mig lätt så jag satte mig på hans skrivbord. Där särade han på mina ben och dök ner med näsan emellan dem. Hans heta tunga slickade mig tills jag inte visste var jag var. 
Äntligen reste han sig upp. Jag kände hans ollon smeka mina våta läppar innan han mjukt fyllde mig med kuk. Åh, så skönt! Mitt huvud föll bakåt och jag suckade nöjt. Han kysste min hals och grymtade nöjt. Så började han röra sig i mig. Långa sköna stötar som hetsade oss båda till vansinne. Våran andhämtning ökade och jag började gny av njutning. Så härligt det var! Jag hade längtat så efter honom. Nu fick jag vad jag behövde. Hans sköna kuk som plöjde upp min behövande fitta. 
Så kom jag. Jag grep honom i slipsen och skrek rakt ut av tillfredsställelse samtidigt som jag knep våldsamt med mina inre muskler runt honom. Hörde honom stöna innan han drog sig ur. Sekunden senare kände jag hans varma säd spruta över min mage. Under våra flämtningar av njutning tömde han sig helt över mig. Min mage fylldes av hans säd. Så tog han mig om kinderna och kysste mig länge och väl. 
En rulle hushållspapper kom fram ur en skrivbordslåda och han torkade upp efter sig. Jag reste mig upp och kände en klapp på rumpan när jag gick mot min klädhög och klädde mig. Med en slängkyss lämnade jag honom där han satt med ett nöjt leende på läpparna och knäppte byxorna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards