Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

S

Av alltkringsex - 8 februari 2013 16:42

S: Jasså på jobbet än? Du får be frun/sambon din om hjälp när du kommer hem med ditt hårda paket ;)

Och kjol? Nope det är ett tajt linne ;) 

Kan du inte ge mej ledtrådar om vem du är? Tänkte så jag inte vräker ur mej saker som inte borde bli sagd och som ingen bör veta..

Ja ett snabb knull är ganska härligt men man blir oftast sugen igen efter en stund ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltkringsex - 8 februari 2013 15:01

Blind-datenJag visste inte mycket mer om honom än att han hette Rickard och var 46 år. Det var början på en blind-date men som skulle visa sig vara den bästa sexupplevelsen jag någonsin haft i hela mitt liv. Vi hade precis slagit oss ner vid ett bord...

Av alltkringsex - 5 februari 2013 20:17

"Jag sticker iväg nu, jag kommer väl tillbaka om en, två timmar!" ropade min sambo och jag hörde dörren smälla igen.  Jag var 24 år & blyg och fantiserade alltid om äldre män.   Jag och några vänner skulle träffas på kvällen och jag bestämd...

Av alltkringsex - 21 februari 2012 15:47

Jag var nyss fyllda tjugo och hade börjat på en ny arbetsplats, en nyöppnad nattklubb. Jag plockade disk och det var ofta man fick svettas, stället var välbesökt från första kvällen. Det var skön stämning bland personalen, och jag trivdes bra. Vi sat...

Av alltkringsex - 21 februari 2012 15:32

 Äventyr i tvättstugan "Kan du gå ner och hämta tvätten, Vikki?" ropade hennes mamma från köket. Vikki stack ut huvudet genom dörren till sitt rum och såg sin lillebror sitta och spela tv-spel i vardagsrummet. "Kan inte Olle göra det?" ropade hon ...

Av alltkringsex - 7 mars 2011 21:39

Han smekde mina höfter och hans händer trevade sig ner till min rumpa. Jag började kyssa han på halsen. Jag la min lediga hand på hans rumpa och smekte den och sen böjde han på huvudet så att han kunde kyssa mig. Vi började grovhångla och efter att t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards