Alla inlägg under februari 2011

Av alltkringsex - 24 februari 2011 16:36


Vi anlände till midsommarfesten bland de första, min man och jag. Krister och Lena mötte oss med en välkomstdrink och jag kände Kristers blick lika påtagligt som om han tagit i mig. Han och jag hade alltid haft ett gott öga till varandra och det fanns en spänning mellan oss som var så stark att jag varje gång vi sågs, förvånades över att ingen annan märkte något. Han hade förmågan att göra mig kåt med sin blotta existens. Vid några enstaka tillfällen hade vi gett varandra en snabb kyss och vid något tillfälle hade han försiktigt smekt mig över ena bröstet.
Det var allt som hänt mellan oss, men otaliga var de gånger då jag fantiserat om honom när jag och Peter, min man, haft sex. Eller vid de tillfällen då jag onanerade, var det Krister som fanns på min näthinna. Han intensiva blick, hans stora händer och hans djupa röst, sände ilningar av kåthet inom mig.
Festen kom snart igång och Peter blev snart berusad. Jag lade märke till att Krister fyllde på hans glas allt oftare, samtidigt som han gav mig långa blickar. Situationen fick mig att darra av lust, kanske skulle det oundvikliga ändå ske i kväll. Jag höll ögonen på Lena, hon hade fullt upp med att serva gästerna och verkade inte märka vad som var på gång.
Efter en stund klarade jag inte av att sitta kvar längre, jag ville bort därifrån, ville att Krister skulle följa efter mig men visste inte vart jag skulle ta vägen.
Det var Krister som till sist löste problemet, han reste sig och sa:
- Jag cyklar över till grannen och ser om han har något groggvirke att låna ut, vårt är snart slut.
Lena befann sig inne i köket och när han passerade mig lutade han sig över mig och låtsades att han fyllde på mitt glas samtidigt som han viskade:
- Smit ner till båthuset om fem minuter.
Hans befallande röst fick mig att darra så mycket att jag spillde lite vin på kjolen. Nu skulle det äntligen ske.
Jag hade obemärkt lyckats smita iväg och slank snabbt in i båthuset. Vetskapen om att Krister snart skulle vara hos mig fick mina ben att kännas som gelé. Mina trosor var redan blöta och jag fick snabbt av mig dem, medan jag sakta lät fingret glida över min svullna klitoris. Mina flämtningar borde ha hörts lång väg så kåt var jag. Plötsligt var han där, stod bakom mig och grep om mina bröst.
- Äntligen, viskade han och i nästa stund hade blusen åkt av. Hans fingrar grep om mina bröstvårtor, hans stora händer täckte nästan mina bröst. Jag kved av kåthet och gled ur kjolen. Naken och darrande stod jag där framför honom medan hans blick gled över min kropp.
- Ditt lilla kåta stycke, viskade han och hans ord fick mig att kvida ännu högre. Med en hastig rörelse vände han mig om och i nästa sekund var jag uppfylld av hans kuk.
- Tyst, befallde han när jag inte kunde hålla tillbaka ett skrik. Han knullade mig bakifrån med sin stora sköna kuk samtidigt som hans fingrar gled över min våta klitoris. Med andra armen höll han mig uppe medan jag stödde mig mot brädväggen med händerna.
Hans kuk pumpade ut och in hårt, hårt in i botten för varje stöt. Hans fingrar gned och smekte om vart annat tills jag formligen exploderade i en orgasm. Jag kastade mig bakåt mot honom och han fångade upp mig med ett fast grepp om mina bröst utan att sluta knulla mig. Så drog han sig plötsligt ur mig, såg mig in i ögonen och log.
- Tro inte att jag är färdig än, viskade han.
Han lyfte upp min kraftlösa kropp och lade mig på rygg på en bänk. Sedan trängde han in i mig igen och min kåthet väcktes omedelbart till liv när jag kände hans grova kuk inne i mig. Nu knullade han mig sakta till att börja med och jag njöt av att bara få ligga passiv och ta emot.
- Gnid din klitoris själv nu, sa han. Jag satte försiktigt fingertopparna mot min hårda svullna kula och började försiktigt smeka mig själv. Han ökade takten och snart knullade han mig lika hårt som förut och plötsligt exploderade han i en orgasm med ett ljudligt stön. Strax efteråt kom jag i min andra orgasm och jag kunde inte hålla tillbaka ett skrik

Vi anlände till festen bland de första, min man och jag. T och jag hade alltid haft ett gott öga till varandra och det fanns en spänning mellan oss som var så stark att jag varje gång vi sågs, förvånades över att ingen annan märkte något. T hade förmågan att göra mig kåt med sin blotta existens. De gånger då jag fantiserat om honom när jag och min man haft sex. Eller vid de tillfällen då jag onanerade, var det T som fanns på min näthinna. Han intensiva blick, hans stora händer och hans djupa röst, sände ilningar av kåthet inom mig.
Festen kom snart igång och min man blev snart berusad. Jag lade märke till att T fyllde på hans glas allt oftare, samtidigt som han gav mig långa blickar. Situationen fick mig att darra av lust, kanske skulle det oundvikliga ändå ske i kväll. 
Efter en stund klarade jag inte av att sitta kvar längre, jag ville bort därifrån, ville att T skulle följa efter mig men visste inte vart jag skulle ta vägen.
Det var T som till sist löste problemet, han reste sig och sa:
- Jag cyklar över till grannen och ser om han har något groggvirke att låna ut, vårt är snart slut.
Han passerade mig lutade han sig över mig och låtsades att han fyllde på mitt glas samtidigt som han viskade:
- Smit ner till båthuset om fem minuter.
Hans befallande röst fick mig att darra så mycket att jag spillde lite vin på kjolen. Nu skulle det äntligen ske.
Jag hade obemärkt lyckats smita iväg och slank snabbt in i båthuset. Vetskapen om att T snart skulle vara hos mig fick mina ben att kännas som gelé. Mina trosor var redan blöta och jag fick snabbt av mig dem, medan jag sakta lät fingret glida över min svullna klitoris. Mina flämtningar borde ha hörts lång väg så kåt var jag. Plötsligt var han där, stod bakom mig och grep om mina bröst.
- Äntligen, viskade han och i nästa stund hade blusen åkt av. Hans fingrar grep om mina bröstvårtor, hans stora händer täckte nästan mina bröst. Jag kved av kåthet och gled ur kjolen. Naken och darrande stod jag där framför honom medan hans blick gled över min kropp.
- Ditt lilla kåta stycke, viskade han och hans ord fick mig att kvida ännu högre. Med en hastig rörelse vände han mig om och i nästa sekund var jag uppfylld av hans kuk.
- Tyst, befallde han när jag inte kunde hålla tillbaka ett skrik. Han knullade mig bakifrån med sin stora sköna kuk samtidigt som hans fingrar gled över min våta klitoris. Med andra armen höll han mig uppe medan jag stödde mig mot brädväggen med händerna.
Hans kuk pumpade ut och in hårt, hårt in i botten för varje stöt. Hans fingrar gned och smekte om vart annat tills jag formligen exploderade i en orgasm. Jag kastade mig bakåt mot honom och han fångade upp mig med ett fast grepp om mina bröst utan att sluta knulla mig. Så drog han sig plötsligt ur mig, såg mig in i ögonen och log.
- Tro inte att jag är färdig än, viskade han.
Han lyfte upp min kraftlösa kropp och lade mig på rygg på en bänk. Sedan trängde han in i mig igen och min kåthet väcktes omedelbart till liv när jag kände hans grova kuk inne i mig. Nu knullade han mig sakta till att börja med och jag njöt av att bara få ligga passiv och ta emot.
- Gnid din klitoris själv nu, sa han. Jag satte försiktigt fingertopparna mot min hårda svullna kula och började försiktigt smeka mig själv. Han ökade takten och snart knullade han mig lika hårt som förut och plötsligt exploderade han i en orgasm med ett ljudligt stön. Strax efteråt kom jag i min andra orgasm och jag kunde inte hålla tillbaka ett skrik...


Av alltkringsex - 24 februari 2011 00:50

har gjort mej en till blogg.. Som inte är till för känsliga!...

Här kommer de laddas upp vanliga bilder plus intim bilder och en massa skrivande om sex :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards